fbpx

Ryhmäliikunta

Me Power Centerin ryhmäliikunnassa uskomme, että parhaat ja pitkäkestoisimmat tulokset saavutetaan säännöllisesti tehtävän mielekkään harjoittelun kautta. Ilo on läsnä jokaisella ryhmäliikuntatunnillamme. Ryhmän tsemppi sekä ohjaajan tuki korostuvat tunneillamme, joten jaksat viedä treenisi loppuun asti myös vaikeimpina päivinä.
Olet tervetullut ryhmäliikuntaan sellaisena kuin olet. Motivaatio treenaukseen täytyy jokaisen löytää itse, mutta me lupaamme kannustaa sinua jokaisessa treenissä. Meidän tehtävänämme on auttaa sinua sekä saavuttamaan haluamasi tulokset että voimaan kokonaisvaltaisesti mahdollisimman hyvin.
Tervetuloa treenamaan kanssamme!

Ryhmäliikunta-aikataulu

VARAUSJÄRJESTELMÄ

Kaikille tunneillemme täytyy tehdä varaus varausjärjestelmämme kautta. Tunnille voivat osallistua kertamaksulla, sarjakortilla, aikakortilla tai jäsenyydellä. Kaikki kortit ovat myynnissä verkkokaupassamme. Voit toki ostaa mieleisesi kortin paikan päältä Powerin vastaanotosta sen aukioloaikoina.

Varaus tai peruutus tunneille on tehtävä viimeistään 2 h ennen tunnin alkua. Huom! Mikäli tunti on täynnä, voit varata paikan jolloin järjestelmä asettaa sinut jonoon. Jos tunnilta vapautuu paikka, saat tiedon että sinut on siirretty jonosta osallistujiin. Paikan varattuasi lunastat paikkasi tunnille leimaamalla itsesi sisään avainlätkälläsi Power Centerin vastaanotossa, tai jos et vielä omista avainlätkää, ilmoittaudu vastaanottoon saapuessasi tunnille.

TUNTIKUVAUKSET

 

CARDIO KICKBOXING

Cardio Kickboxing on tehokas ja monipuolinen tunti, jonka harjoitukset kehittävät aerobista kuntoa, koordinaatiota ja lihaskuntoa. Tunnilla opitaan perinteiset lyönnit, potkut ja liikkuminen. Harjoitukset voi suorittaa oman kuntotason puitteissa. Tunti ei sisällä kontakteja.

 

CORE 30 / 45

Core-harjoitus parantaa keskivartalon lihasten voimaa sekä vahvistaa ennen kaikkea syviä vatsalihaksia. Tiukan keskikropan salaisuus on vahva korsetti, syvät vatsa- ja selkälihakset ovat kaiken liikkumisen perusta. Kohdennetuissa harjoituksissa saa vatsa- ja alaselänlihakset kyytiä kylkiä unohtamatta. Hyvän keskivartalon tuen merkitys korostuu juuri urheilusuorituksen aikana, kun kehoa kuormitetaan rajusti. Tunti sopii kaikille!

 

CROSS TRAINING SWEAT

Cross Training Sweat on sinulle joka haluat saada mahdollisimman paljon tehoa ja poltettuja kaloreita lyhyessä ajassa. Tunti parantaa lihaskuntoasi ja vahvistaa sydän- ja verenkiertoelimistön toimintaa. Tunnilla tehdään lämmittelyn jälkeen korkean intensiteetin toiminnallinen treeni. Jokainen asiakas harjoittelee oman voima- ja kuntotasonsa mukaisesti.

 

CROSS TRAINING POWER

Cross Training Power on voima- ja painonnostoharjoitteluun pohjautuva treeni joka lisää voimaa, vahvistaa sydän- ja verenkiertoelimistön toimintaa, ja samalla polttaa suuren määrän kaloreita. Tunti painottuu voimaharjoitteluun jonka lopuksi tehdään lyhyt intervallitreeni. Jokainen asiakas harjoittelee oman voima- ja kuntotasonsa mukaisesti.

 

DANCE

Helppo ja hikinen tanssitunti, joka sopii kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa. Tunnilla tanssitaan useampaa eri tanssityyliä. Tärkeintä ei ole tanssitekniikka vaan yhdessä liikkuminen. Tunti alkaa lämmittelyllä, jonka jälkeen tanssitaan yhtä tai useampaa sarjaa. Tunti loppuu venyttelyihin.

 

FUNCTIONAL FITNESS

Functional Fitness on monipuolinen intervalli-treeni jossa hiki virtaa varmasti! Jokainen harjoittelee omalla tasollaan sillä liikkeet suoritetaan aikaa vastaan, eikä tunti sisällä askelsarjoja. Tunnin lopuksi rauhoitutaan venyttelyiden ja kehonhuollon merkeissä. Tunti sopii kaikille!!

 

INTELLIGENT CYCLING

Power Centerin Intelligent Cycling -sisäpyöräilytunnit ovat ainutlaatuinen elämysmatka innostavien ja ammattitaitoisten ohjaajiemme johdolla upeissa maisemissa. Valikoimastamme löydät aikaisten aamujen IC Wake Up, lyhyempää treeniä kaipaavalle IC Basic, sekä kokonaisvaltainen IC Ride 75.
Kaikilla Intelligent Cycling ja Cycling-tunneillamme on ohjaaja.

Intelligent Cyclingin upeat maisemat ja reitit tekevät sisäpyöräilystä mielenkiintoista ja selkeää. Pyöräilemme savannilla, sademetsässä, kaupungissa tai vaikka dinosaurusten keskellä! Screenillä näkyy jatkuvasti treenin intensiteetti sekä aika selkein graafisin kuvauksin.
Voit halutessasi käyttää tunneilla myös Intelligent Cycling -mobiilisovellusta omassa puhelimessasi. Sovelluksen käyttö edellyttää bluetooth-sykevyötä. Intelligent cycling -mobiilisovellus ladataan omaan puhelimeen ennen tuntia ja sovellukseen liitetään oma sykevyö. Ohjelmassa toimivat kaiken merkkiset sykevyöt, mutta sykevyössä täytyy olla bluetooth-valmius. Ennen tunnin alkua näet valkokankaalla numerosarjan, “Ticket To Ride”. Kun kirjaat kyseisen tunnin Ticket-to-ride-numerosarjan omaan älypuhelinsovellukseesi, ohjaa sovellus sinua henkilökohtaisesti tuntityypin mukaisiin sykelukemiin ja rasitustuntemuksiin tunnin eri vaiheissa. Kaikille sisäpyöräilytunneille voit osallistua myös ilman sykevyötä. IC-tunnit sopivat kaikille!

 

KAHVAKUULA 30

Tunti on koko kehon haastava lihaskuntoharjoitus, jossa erityisesti keskivartalon lihakset saavat hyvän harjoituksen. Kahvakuulalla tehdään kokonaisvaltaisia ja tehokkaita liikkeitä, joten myös syke kohoaa. Tunti sopii niin aloittelijoille kuin kokeneemmillekin kuntoilijoille.

 

POWER PILATES

Pilates on kehonhallintatekniikkatunti. Tunnilla keskitytään kehonhallintaan syvien tukilihasten avulla. Pilateksen perusliikkeiden lisäksi tunnilla tehdään tehokkaita harjoituksia myös pienvälineillä (esim. Pilatespallo, Pilatesrulla tai käsipainot), jotka tuovat lisähaastetta ja voimaa harjoitukseen. Tunnin tavoitteena on lisätä kestävyyttä, voimaa ja liikkuvuutta parantamalla kehon keskustan hallintaa. Tunti sopii kaikille!

 

POWER STEP

Vauhdikas ja energiaa pursuava tunti, joka kehittää aerobista kestävyyttä, lihaskuntoa ja kehonhallintaa. Tunnin alkupuoliskolla tehdään tehokasta perusaskellusta ja helppoja askelsarjoja steplaudalle. Aerobisen osuuden lisäksi tunti sisältää tehokkaan lihaskunto-osion.

 

SQUAT 30

Oletko aina halunnut vahvemmat pakarat? Tällä tunnilla keskitytään erityisesti pakaralihasten aktivointiin, mutta treeni vahvistaa myös muita alakropan lihaksia. Tunti koostuu lyhyestä alkulämmittelystä sekä treeniosuudesta, jonka aikana haetaan intensiivistä poltetta erilaisten kyykkyjen ja pakaroita aktivoivien liikkeiden avulla lisäpainoja tai muita välineitä käyttäen. Feel the burn!

 

TERVE SELKÄ

Terve selkä on rauhallinen ja matalan kynnyksen tunti, joka sopii kaikille. Tunnilla keskitytään selän hyvinvointia tukeviin voima-, kehonhallinta- ja liikkuvuusharjoitteisiin.

 

UPPERBODY 30

Vahvista yläkroppaasi tämän tehokkaan täsmätunnin avulla! Tunnilla tehdään lihaskuntoliikkeitä käsien, rinnan ja selän alueelle. Treenissä keskitytään ylävartalon isojen ja pienten lihasryhmien kuormittamiseen kehonpainon tai lisäpainojen avulla. Erilaiset punnerrukset, työnnöt ja hauiskäännöt tulevat varmasti tutuksi. Tunnilla keskitytään myös hyvään ja puhtaaseen tekniikkaan, jonka avulla saadaan parhaimmat tulokset!