fbpx

Ryhmäliikunta

Ryhmäliikunta-aikataulu

Päästäksesi osallistumaan ryhmäliikuntatunneille, varaa paikka alla olevasta linkistä. Varaukset tunneille on tehtävä viimeistään 2 h ennen tunnin alkua ja mahdollinen peruutus 1 h ennen tunnin alkua. Jos tunti on täynnä, voit varata paikan jolloin järjestelmä asettaa sinut jonoon. Jos tunnilta vapautuu paikka, saat tiedon että sinut on siirretty jonosta tunnille osallistujiin. Paikan varattuasi lunastat paikkasi tunnille leimaamalla itsesi sisään kulkutägilläsi Power Centerin vastaanotossa, tai jos et vielä omista kulkutägiä, ilmoittaudu vastaanottoon saapuessasi tunnille.

Me Power Centerin ryhmäliikunnassa uskomme, että parhaat ja pitkäkestoisimmat tulokset saavutetaan säännöllisesti tehtävän mielekkään harjoittelun kautta. Ilo on läsnä jokaisella ryhmäliikuntatunnillamme. Ryhmän tsemppi sekä ohjaajan tuki korostuvat tunneillamme, joten jaksat viedä treenisi loppuun asti myös vaikeimpina päivinä.
Olet tervetullut ryhmäliikuntaan sellaisena kuin olet. Motivaatio treenaukseen täytyy jokaisen löytää itse, mutta me lupaamme kannustaa sinua jokaisessa treenissä. Meidän tehtävänämme on auttaa sinua sekä saavuttamaan haluamasi tulokset että voimaan kokonaisvaltaisesti mahdollisimman hyvin.
Tervetuloa treenamaan kanssamme!

TUNTIKUVAUKSET

 

CROSS TRAINING

CROSS TRAINING on Power Centerin alakerran toiminnallisella alueella järjestettävä intensiivinen tunti. Cross training parantaa lihaskuntoasi, vahvistaa sydän- ja verenkiertoelimistön toimintaa, ja samalla poltat suuren määrän kaloreita. Tunti koostuu voima- ja intervalliosuudesta. Tunnilla jokainen asiakas harjoittelee oman voima- ja kuntotasonsa mukaisesti.

 

CORE + KEHONHUOLTO

Core-harjoitus parantaa keskivartalon lihasten voimaa sekä vahvistaa ennen kaikkea syviä vatsalihaksia. Tiukan keskikropan salaisuus on vahva korsetti, syvät vatsa- ja selkälihakset ovat kaiken liikkumisen perusta. Kohdennetuissa harjoituksissa saa vatsa- ja alaselänlihakset kyytiä kylkiä unohtamatta. Hyvän keskivartalon tuen merkitys korostuu juuri urheilusuorituksen aikana, kun kehoa kuormitetaan rajusti. Syvälle pureutuvat keskivartaloliikkeet ovat hidastempoisia, ja niiden tekeminen vaatii hyvää keskittymistä. Treeni parantaa myös tasapainoasi sekä ryhtiä. Core osion päätteeksi huollamme kehoa ja parannamme liikkuvuutta. Tunti sopii kaikille!

 

FUSION PILATES

FUSION PILATES on kehonhallintatekniikkatunti. Tunnilla keskitytään kehonhallintaan syvien tukilihasten avulla ja soveltuu kaikille iästä ja liikuntakokemuksesta riippumatta.Tunnin tavoitteena on lisätä kestävyyttä, voimaa ja liikkuvuutta parantamalla kehon keskustan hallintaa. Tunti sopii kaikille!

 

DANCE

Helppo ja hikinen tanssitunti, joka sopii kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa. Tunnilla tanssitaan useampaa eri tanssityyliä. Tärkeintä ei ole tanssitekniikka vaan yhdessä liikkuminen. Tunti alkaa lämmittelyllä, jonka jälkeen tanssitaan yhtä tai useampaa sarjaa. Tunti loppuu venyttelyihin. Tunti sopii kaikille!

 

INTERVALLIBODY / INTERVALLIBODY + KEHONHUOLTO

INTERVALLI + KEHONHUOLTO On tehokas kokonaisvaltainen treeni, jossa kiinnitetään erityisesti huomiota oikeisiin liikeratoihin sekä tekniikkaan. Jokainen harjoittelee omalla tasollaan sillä liikkeet suoritetaan aikaa vastaan, eikä tunti sisällä askelsarjoja. Tunnin lopuksi huolletaan kehoa. Tunti sopii kaikille!

 

JOOGA

Tunti sopii kaikille, jotka haluavat vahvistaa koko kehoa sekä lisätä notkeutta ja kestävyyttädynaamisen joogan avulla. Tunnilla harjoitellaan asanoita ja hengitystekniikkaa astanga-perinteen mukaisesti.

 

 

LES MILLS BODYPUMP®

Musiikin tahtiin suunniteltu voimatreeni – treeni, jossa haastat sekä itsesi että voimatasosi. Tunnin aikana treenataan läpi kaikki kehon isot lihasryhmät levytankoa apuna käyttäen. Valitset itse juuri sinulle sopivat ja omaa voimatasoasi haastavat painot.

KUNTONYRKKEILY

Kuntonyrkkeily on suosittu kuntoilumuoto, missä kohotetaan tehokkaasti sekä lihas- että aerobista kuntoa. Tunneilla opetellaan nyrk-keilyn taitoa ja poltetaan tehokkaasti rasvaa ilman kontaktia. Harjoittelu on haastavaa, kuntoa nostattavaa ja hauskaa. Tunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta eikä varustehankintoja. Tarvittavat varusteet löytyvät salin puolesta.

SPINBODY

SpinBody-tunnilla polkaiset viikonlopun käyntiin! Spin- osuus (45min) on harjoittelua matalilla ja keskitason sykealueilla. Tunnilla liikutaan pääosin peruskestävyysalueella käyden välillä vauhtikestävyyden puolella. Body-osuudessa (30min) keskitytään parantamaan koko kehon lihaskuntoa helpoin perusliikkein käyttäen oman kehon painoa, Pump-tankoja sekä käsipainoja. Tunti kehittää hyvin rasva-aineenvaihduntaa ja peruskuntoa. HUOM! halutessasi voit myös osallistua pelkästään Spin-osuuteen. unti sopii kaikille!

 

 

SPINNING BASIC

Spinning basic on harjoittelua matalilla ja keskitason sykealueilla. Tunnilla liikutaan pääosin peruskestävyysalueella käyden välillä vauhtikestävyyden puolella. Tunti kehittää hyvin rasva-aineenvaihduntaa ja peruskuntoa. Tunti sopii kaikille!

 

 

NISKA-SELKÄ TUNTI

Niska-selkä tunnilla vetristetään kireitä ja jumiutuneita lihaksia. Tunnin alussa lämmitellään kehoa dynaamisilla nivelten liikkeratoja avaavilla liikkeillä. Lihaskunto-osuus koostuu keskivartalon, niskan ja selän tukilihaksia vahvistavista harjoitteista, jotka auttavat ryhdin ylläpitämisessä. Tunnin lopussa tehdään lihaksille palauttavat sekä nivelliikkuvuuksia parantavat rauhalliset venytykset. Tunti sopii ja sitä suositellaan kaikille!

 

 

 

Tutustumistarjous