fbpx

Ryhmäliikunta

Ryhmäliikunta-aikataulut

Power Centerin kevään 2021 ryhmäliikunta-aikataulu on voimassa 11.1.-30.4.2021

Me Power Centerin ryhmäliikunnassa uskomme, että parhaat ja pitkäkestoisimmat tulokset saavutetaan säännöllisesti tehtävän mielekkään harjoittelun kautta. Ilo on läsnä jokaisella ryhmäliikuntatunnillamme. Ryhmän tsemppi sekä ohjaajan tuki korostuvat tunneillamme, joten jaksat viedä treenisi loppuun asti myös vaikeimpina päivinä.
Olet tervetullut ryhmäliikuntaan sellaisena kuin olet. Motivaatio treenaukseen täytyy jokaisen löytää itse, mutta me lupaamme kannustaa sinua jokaisessa treenissä. Meidän tehtävänämme on auttaa sinua sekä saavuttamaan haluamasi tulokset että voimaan kokonaisvaltaisesti mahdollisimman hyvin.
Tehokkaassa ryhmäliikunnassa hyvä fiilis ruokkii kunnon treeniä sekä kunnon treeni kasvattaa hyvää fiilistä. Rohkaisemme haastamaan niin kehoa kuin mieltä ja uskomme, että harjoittelun monipuolisuus sekä peräänantamattomuus tuottaa parhaimmat tulokset. Mielestämme puhtaampaa harjoittelutekniikkaa voi ja pitää hioa jokaisella treenikerralla.
Meistä tehty treeni on aina hyvä treeni, mutta emme tyydy treenatessa vähään tai keskinkertaiseen. Powerin ryhmäliikunnassa treenataan rohkeasti kovaa, mutta huolletaan myös kehoa. Pidämme erinomaisena tavoitteena pyrkiä jokaisella treenikerralla omaan parhaaseen. Siihen pyrimme myös me! Muista, että me olemme treeneissä sinua varten, jotta voit saada harjoittelusta kaiken irti – ja vähän päälle!

Jumppaterveisin,

Ryhmäliikunnan ohjaajat Suski Mantila & Anna Kallio

TUNTIKUVAUKSET

 

CROSS TRAINING

CROSS TRAINING on Power Centerin alakerran toiminnallisella alueella järjestettävä intensiivinen tunti. Cross training parantaa lihaskuntoasi, vahvistaa sydän- ja verenkiertoelimistön toimintaa, ja samalla poltat suuren määrän kaloreita. Tunti koostuu voima- ja intervalliosuudesta. Tunnilla jokainen asiakas harjoittelee oman voima- ja kuntotasonsa mukaisesti.

Torstaina klo 18-19 (alasalissa)

Ohjaaja: Suski

Varaa paikka tunnille täältä.

 

CORE + KEHONHUOLTO

Core-harjoitus parantaa keskivartalon lihasten voimaa sekä vahvistaa ennen kaikkea syviä vatsalihaksia. Tiukan keskikropan salaisuus on vahva korsetti, syvät vatsa- ja selkälihakset ovat kaiken liikkumisen perusta. Kohdennetuissa harjoituksissa saa vatsa- ja alaselänlihakset kyytiä kylkiä unohtamatta. Hyvän keskivartalon tuen merkitys korostuu juuri urheilusuorituksen aikana, kun kehoa kuormitetaan rajusti. Syvälle pureutuvat keskivartaloliikkeet ovat hidastempoisia, ja niiden tekeminen vaatii hyvää keskittymistä. Treeni parantaa myös tasapainoasi sekä ryhtiä. Core osion päätteeksi huollamme kehoa ja parannamme liikkuvuutta. Tunti sopii kaikille!

Sunnuntaina kello 11-12

Ohjaaja: Anna

Varaa paikka tunnille täältä.

 

DANCE

Helppo ja hikinen tanssitunti, joka sopii kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa. Tunnilla tanssitaan useampaa eri tanssityyliä. Tärkeintä ei ole tanssitekniikka vaan yhdessä liikkuminen. Tunti alkaa lämmittelyllä, jonka jälkeen tanssitaan yhtä tai useampaa sarjaa. Tunti loppuu venyttelyihin. Tunti sopii kaikille!

Torstaina kello 18-19

Ohjaaja: Jukka

Varaa paikka tunnille täältä.

 

JOOGA

Tunti sopii kaikille, jotka haluavat vahvistaa koko kehoa sekä lisätä notkeutta ja kestävyyttädynaamisen joogan avulla. Tunnilla harjoitellaan asanoita ja hengitystekniikkaa astanga-perinteen mukaisesti.

Torstaina kello 19.05-20.05

Ohjaaja: Jukka

Varaa paikka tunnille täältä.

 

LES MILLS BODYCOMBAT®

Taistelulajien inspiroima ja motivoivan musiikin tahtiin suoritettava koko kehon kuntoharjoittelu. Tunnilla suoritettavat lyönnit ja potkut vahvistavat koko kehoa, parantavat kuntoa, sekä vahvistavat keskivartalon lihaksia. Kaikki liikkeet suoritetaan ilman kontaktia.

Tiistaina klo 18-19
Ohjaaja: Runo

Lauantaina klo 10.50-11.50
Ohjaaja: Suski

Varaa paikka tunnille täältä.

 

LES MILLS BODYPUMP®

Musiikin tahtiin suunniteltu voimatreeni – treeni, jossa haastat sekä itsesi että voimatasosi. Tunnin aikana treenataan läpi kaikki kehon isot lihasryhmät levytankoa apuna käyttäen. Valitset itse juuri sinulle sopivat ja omaa voimatasoasi haastavat painot.

Lauantaina klo 10-10.45
Ohjaaja: Suski

Varaa paikka tunnille täältä.

KUNTONYRKKEILY

Kuntonyrkkeily on suosittu kuntoilumuoto, missä kohotetaan tehokkaasti sekä lihas- että aerobista kuntoa. Tunneilla opetellaan nyrk-keilyn taitoa ja poltetaan tehokkaasti rasvaa ilman kontaktia. Harjoittelu on haastavaa, kuntoa nostattavaa ja hauskaa. Tunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta eikä varustehankintoja. Tarvittavat varusteet löytyvät salin puolesta.

Tiistaina klo 19.10-20.30
Ohjaaja: Jani

Varaa paikka tunnille täältä.

 

SPINNING BASIC

Spinning basic on harjoittelua matalilla ja keskitason sykealueilla. Tunnilla liikutaan pääosin peruskestävyysalueella käyden välillä vauhtikestävyyden puolella. Tunti kehittää hyvin rasva-aineenvaihduntaa ja peruskuntoa. Tunti sopii kaikille!

Tiistaina klo 19.15-20
Ohjaaja: Runo

Torstaina kello 19.05–20
Ohjaaja: Jukka

Varaa paikka tunnille täältä.

 

SPINNING HIIT

Spinning HIIT-tunti on sykealueharjoittelua vauhtikestävyyden alueella. Tunti on luonteeltaan keskiraskas/raskas ja kehittää hyvin hengitys- ja verenkiertoelimistön toimintaa. Energiankulutus tunnilla on erittäin suurta ja tunti toimii hyvin myös painonhallintaa ja rasvanpolttoa ajatellen. Tunti sopii kaikille!

Keskiviikkona kello 18-19

Ohjaaja: Jukka

Varaa paikka tunnille täältä.

 

NISKA-SELKÄ TUNTI

Niska-selkä tunnilla vetristetään kireitä ja jumiutuneita lihaksia. Tunnin alussa lämmitellään kehoa dynaamisilla nivelten liikkeratoja avaavilla liikkeillä. Lihaskunto-osuus koostuu keskivartalon, niskan ja selän tukilihaksia vahvistavista harjoitteista, jotka auttavat ryhdin ylläpitämisessä. Tunnin lopussa tehdään lihaksille palauttavat sekä nivelliikkuvuuksia parantavat rauhalliset venytykset. Tunti sopii ja sitä suositellaan kaikille!

Maanantaina: 19-20

Ohjaaja: Piia

Varaa paikka tunnille täältä.

 

POWER CLUB

POWER CLUB ampaisee viikonloppusi totaalisesti käyntiin. Tämä perjantaiaamujen tehotreeni sisältää lihaskunto- sekä aerobisia harjoituksia vaihtelevalla ohjelmalla. Takuuvarma hiki ja ennen kaikkea hyvä fiilis startata viikonloppu! Tunti sopii kaikille.

Perjantaina kello 9.30–10.15

Ohjaaja: Jasmin

Varaa paikka tunnille täältä.

PUMP

PUMP on lihaskestävyys- ja lihasvoimaharjoittelua kuntosalilta tutuin liikkein. Lisävastuksena käytetään levytankoja ja käsipainoja. Kuuden viikon välein vaihtuva sarja. Tunti sopii kaikille!

Maanantaina kello 18–19

Ohjaaja: Piia

Varaa paikka tunnille täältä.

 

Power Centerin joulunajan ryhmäliikunta-aikataulu on voimassa 14.12.2020-10.1.2021