fbpx

Ryhmäliikunta

Ryhmäliikunta-aikataulut

Power Centerin syksyn ryhmäliikunta-aikataulu on voimassa 24.8-20.12.2020

Me Power Centerin ryhmäliikunnassa uskomme, että parhaat ja pitkäkestoisimmat tulokset saavutetaan säännöllisesti tehtävän mielekkään harjoittelun kautta. Ilo on läsnä jokaisella ryhmäliikuntatunnillamme. Ryhmän tsemppi sekä ohjaajan tuki korostuvat tunneillamme, joten jaksat viedä treenisi loppuun asti myös vaikeimpina päivinä.
Olet tervetullut ryhmäliikuntaan sellaisena kuin olet. Motivaatio treenaukseen täytyy jokaisen löytää itse, mutta me lupaamme kannustaa sinua jokaisessa treenissä. Meidän tehtävänämme on auttaa sinua sekä saavuttamaan haluamasi tulokset että voimaan kokonaisvaltaisesti mahdollisimman hyvin.
Tehokkaassa ryhmäliikunnassa hyvä fiilis ruokkii kunnon treeniä sekä kunnon treeni kasvattaa hyvää fiilistä. Rohkaisemme haastamaan niin kehoa kuin mieltä ja uskomme, että harjoittelun monipuolisuus sekä peräänantamattomuus tuottaa parhaimmat tulokset. Mielestämme puhtaampaa harjoittelutekniikkaa voi ja pitää hioa jokaisella treenikerralla.
Meistä tehty treeni on aina hyvä treeni, mutta emme tyydy treenatessa vähään tai keskinkertaiseen. Powerin ryhmäliikunnassa treenataan rohkeasti kovaa, mutta huolletaan myös kehoa. Pidämme erinomaisena tavoitteena pyrkiä jokaisella treenikerralla omaan parhaaseen. Siihen pyrimme myös me! Muista, että me olemme treeneissä sinua varten, jotta voit saada harjoittelusta kaiken irti – ja vähän päälle!

Jumppaterveisin,

Ryhmäliikunnan ohjaajat Suski Mantila & Anna Kallio

TUNTIKUVAUKSET

BARRE

BARRE on maailmalla huippusuosion saavuttanut treenimuoto eikä syyttä; se on supertehokasta, mukaansatempaavaa ja tuloksia syntyy nopeasti. Jos kaipaat monipuolista ja innostavaa treeniä, joka vahvistaa etenkin pakaroita, reisiä ja keskivartaloa, barre on sinua varten. Monet barren harjoituksista pohjautuvat balettiin ja ne tehdään musiikin mukana balettitangon eli barren äärellä. Barre kehittää kestävyysvoimaa ja parantaa ryhtiä. Tunti sopii kaikille!

Tiistaina klo 18-19 ja lauantaina klo 10-11

Ohjaaja: Riina

Varaa paikka tunnille täältä.

 

CROSS TRAINING

CROSS TRAINING on Power Centerin alakerran toiminnallisella alueella järjestettävä intensiivinen tunti. Cross training parantaa lihaskuntoasi, vahvistaa sydän- ja verenkiertoelimistön toimintaa, ja samalla poltat suuren määrän kaloreita. Tunti koostuu voima- ja intervalliosuudesta. Tunnilla jokainen asiakas harjoittelee oman voima- ja kuntotasonsa mukaisesti.

Torstaina klo 18-19 (alasalissa)

Ohjaaja: Suski

Varaa paikka tunnille täältä.

 

KAHVAKUULA

KAHVAKUULA on toiminnallinen ja tehokas koko kehoa kuormittava lihaskestävyystunti. Kahvakuulatunnilla harjoitat kehon isoja lihaksia, pieniä tukilihaksia, sekä tärkeitä keskivartalon syviä lihaksia. Kahvakuulatunti pitää sisällään lämmittelyn, tekniikoiden läpikäynnit sekä itse treeniosion, joten tunti sopii kaikille!

Sunnuntaina klo 17-18

Ohjaaja: Anniina / Anette

Varaa paikka tunnille täältä.

 

KEHONHUOLTO

KEHONHUOLTO tunnilla kehitetään toiminnallista liikkuvuutta, elastisuutta ja syvempää kehotietoisuutta. Terveessä kehossa liikkuvuus ja voima toimivat yhdessä. Tunti sopii ja sitä suositellaan kaikille!

Maanantaina klo 19-20 ja lauantaina klo 11-11.45

Ohjaaja: Riina

Varaa paikka tunnille täältä.

 

KUNTONYRKKEILY

KUNTONYRKKEILY on suosittu kuntoilumuoto, missä kohotetaan tehokkaasti sekä lihas- että aerobista kuntoa. Tunneilla opetellaan nyrkkeilyn taitoa ja poltetaan tehokkaasti rasvaa ilman kontaktia. Harjoittelu on haastavaa, kuntoa nostattavaa ja hauskaa. Tunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta eikä varustehankintoja. Tarvittavat varusteet löytyvät salin puolesta.

Tiistaina klo 19.10-20.30

Vetäjä: Jani

Varaa paikka tunnille täältä.

NISKA-SELKÄ TUNTI

Niska-selkä tunnilla vetristetään kireitä ja jumiutuneita lihaksia. Tunnin alussa lämmitellään kehoa dynaamisilla nivelten liikkeratoja avaavilla liikkeillä. Lihaskunto-osuus koostuu keskivartalon, niskan ja selän tukilihaksia vahvistavista harjoitteista, jotka auttavat ryhdin ylläpitämisessä. Tunnin lopussa tehdään lihaksille palauttavat sekä nivelliikkuvuuksia parantavat rauhalliset venytykset. Tunti sopii ja sitä suositellaan kaikille!

Keskiviikkona: 18-19

Vetäjä: Piia

Varaa paikka tunnille täältä.

 

POWER CLUB

POWER CLUB ampaisee viikonloppusi totaalisesti käyntiin. Tämä perjantaiaamujen tehotreeni sisältää lihaskunto- sekä aerobisia harjoituksia vaihtelevalla ohjelmalla. Takuuvarma hiki ja ennen kaikkea hyvä fiilis startata viikonloppu! Tunti sopii kaikille.

Perjantaina kello 9.30–10.15

Ohjaaja: Jasmin

Varaa paikka tunnille täältä.

 

PUMP

PUMP on lihaskestävyys- ja lihasvoimaharjoittelua kuntosalilta tutuin liikkein. Lisävastuksena käytetään levytankoja ja käsipainoja. Kuuden viikon välein vaihtuva sarja. Tunti sopii kaikille!

Maanantaina kello 18–19.
Ohjaaja: Riina

Varaa paikka tunnille täältä.

 

Power Centerin syksyn ryhmäliikunta-aikataulu on voimassa 24.8-20.12.2020

Treeniliikkeitä Anna

Treeniliikkeitä Suski

Treeniliikkeitä Anna & Suski