Ryhmäliikunta

RYHMÄLIIKUNTATUNNIT JATKUVAT MAANANTAINA 3.8.2020-> SYYSAIKATAULULLA

Me Power Centerin ryhmäliikunnassa uskomme, että parhaat ja pitkäkestoisimmat tulokset saavutetaan säännöllisesti tehtävän mielekkään harjoittelun kautta. Ilo on läsnä jokaisella ryhmäliikuntatunnillamme. Ryhmän tsemppi sekä ohjaajan tuki korostuvat tunneillamme, joten jaksat viedä treenisi loppuun asti myös vaikeimpina päivinä.
Olet tervetullut ryhmäliikuntaan sellaisena kuin olet. Motivaatio treenaukseen täytyy jokaisen löytää itse, mutta me lupaamme kannustaa sinua jokaisessa treenissä. Meidän tehtävänämme on auttaa sinua sekä saavuttamaan haluamasi tulokset että voimaan kokonaisvaltaisesti mahdollisimman hyvin.
Tehokkaassa ryhmäliikunnassa hyvä fiilis ruokkii kunnon treeniä sekä kunnon treeni kasvattaa hyvää fiilistä. Rohkaisemme haastamaan niin kehoa kuin mieltä ja uskomme, että harjoittelun monipuolisuus sekä peräänantamattomuus tuottaa parhaimmat tulokset. Mielestämme puhtaampaa harjoittelutekniikkaa voi ja pitää hioa jokaisella treenikerralla.
Meistä tehty treeni on aina hyvä treeni, mutta emme tyydy treenatessa vähään tai keskinkertaiseen. Powerin ryhmäliikunnassa treenataan rohkeasti kovaa, mutta huolletaan myös kehoa. Pidämme erinomaisena tavoitteena pyrkiä jokaisella treenikerralla omaan parhaaseen. Siihen pyrimme myös me! Muista, että me olemme treeneissä sinua varten, jotta voit saada harjoittelusta kaiken irti – ja vähän päälle!

Jumppaterveisin,

Ryhmäliikunnan ohjaajat Suski Mantila & Anna Kallio

TUNTIKUVAUKSET

BODY

BODY -ryhmäliikuntatunnilla tehdään helpon ja tehokkaan alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-osuus, jossa käytetään erilaisia välineitä. Tunnilla ei tehdä askelsarjoja. Body-ryhmäliikuntatunnilla saat tehokkaan aerobisen treenin yhdistettynä monipuoliseen lihaskuntoharjoitteluun. Tunti sopii kaikille!

Body keskiviikkona kello 18–19

Ohjaaja: Annette Ahlqvist / Anniina Wallenius

 

CIRCUIT

CIRCUIT -ryhmäliikuntatunti tehdään läpi kiertoharjoittelukierroksina. Kierroksia mahtuu yhteen tuntiin 3–4, riippuen liikkeiden määrästä sekä yhden suoritettavan liikkeen ajasta (30–40 sek.). Jokaisen kierroksen jälkeen pidetään n. 2 minuutin tauko, jonka jälkeen jatketaan seuraavalle kierrokselle. Circuit -ryhmäliikuntatunti soveltuu hyvin painonpudottamiseen, rasvanpolttoon, kestävyyden ja lihaskunnon yhdistelmäharjoitteluun sekä kestävyyslajeja tukevaan lihaskuntotreeniin. Tunti sopii kaikille!

Lauantaina kello 10–11

Ohjaaja: Anna Kallio

 

CORE

CORE -ryhmäliikuntatunti parantaa keskivartalon lihasten voimaa sekä vahvistaa ennen kaikkea syviä vatsalihaksia. Tiukan keskikropan salaisuus on vahva korsetti; syvät vatsa- ja selkälihakset ovat kaiken liikkumisen perusta. Kohdennetuissa harjoituksissa vatsa- ja alaselänlihakset saavat kyytiä kylkiä unohtamatta. Hyvän keskivartalon tuen merkitys korostuu urheilusuorituksen aikana, kun kehoa kuormitetaan rajusti. CORE -ryhmäliikuntatunnin syvälle pureutuvat keskivartaloliikkeet ovat hidastempoisia, ja niiden tekeminen vaatii hyvää keskittymistä. Treeni parantaa myös tasapainoasi sekä ryhtiä. Tunti sopii kaikille!

Keskiviikkona kello 17.15–18

Ohjaaja: Anna Kallio

 

INTERVALLIBODY

INTERVALLIBODY -ryhmäliikuntatunti on tehokas kokonaisvaltainen treeni, jossa kiinnitetään erityisesti huomiota oikeisiin liikeratoihin sekä tekniikkaan. Jokainen harjoittelee omalla tasollaan suorittaen liikkeitä aikaa vastaan. Tunti ei sisällä askelsarjoja. Tunti sopii kaikille!

Sunnuntaina kello 10.30–11.30

Ohjaaja: Carita Harju

 

KEHONHUOLTO

KEHONHUOLTO -ryhmäliikuntatunnilla kehitetään toiminnallista liikkuvuutta, elastisuutta ja syvempää kehotietoisuutta. Terveessä kehossa liikkuvuus ja voima toimivat yhdessä. Kehonhuolto sopii kaikille. Suosittelemme tuntia lämpimästi!

Maanantaina kello 19–20. Ohjaaja: Anna Kallio

Torstaina kello 18.30–19.30. Ohjaaja: Suski Mantila

 

KUNTONYRKKEILY

KUNTONYRKKEILY -ryhmäliikuntatunnilla kohotetaan tehokkaasti sekä lihas- että aerobista kuntoa. Tunneilla opetellaan nyrkkeilyn taitoa ja poltetaan tehokkaasti rasvaa ilman kontaktia. Harjoittelu on haastavaa, kuntoa nostattavaa ja hauskaa. Treeneissä suorastaan tyrmätään kaloreita! Harjoittelu sopii todella hyvin istumatyöntekijöille ja muille niska- hartiaseudun vaivoista kärsiville. Ryhmäliikuntatunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta tai varustehankintoja. Tarvittavat varusteet tarjotaan salin puolesta.

Kuntonyrkkeily tiistaisin kello 19.00–20.15

Vetäjä: Matti Leinonen

 

PILATES

PILATES -ryhmäliikuntatunti kehittää kehonhallintaa, voimaa, liikkuvuutta, kestävyyttä sekä kehotietoisuutta. Pilateksesta saat paljon hyötyä myös muuhun treeniin. Tunti sopii kaikille!

Lauantaina kello 11–12

Ohjaaja: Anna Kallio

 

POWER CLUB

POWER CLUB -ryhmäliikuntatunti ampaisee viikonloppusi totaalisesti käyntiin. Tämä perjantaiaamujen tehotreeni sisältää lihaskunto- sekä aerobisia harjoituksia vaihtelevalla ohjelmalla. Starttaa viikonloppu takuuvarmalla hiellä ja ennen kaikkea hyvällä fiiliksellä. Ryhmäliikuntatunti sopii kaikille.

Perjantaina kello 9.30–10.15

Ohjaaja: Anna Kallio / Suski Mantila

 

POWERCROSS: OHJATTUA TOIMINNALLISTA HARJOITTELUA

PowerCross on kompakti ja tehokas toiminnallisen harjoittelun -treenimetodi, joka kehittää liikkuvuutta, voimaa ja kestävyyttä. PowerCross -tunneilla opit uusia tekniikoita ja taitoja. Tunneilla tehdään toiminnallista harjoittelua kehonpainolla sekä käytetään erilaisia välineitä, kuten levytankoja, kuntopalloja ja kahvakuulia. PowerCross -toiminnallinen harjoittelu sopii kaikille kuntotasosta riippumatta. Tule rohkeasti haastamaan itsesi hyvässä porukassa!

Maanantaina ja keskiviikkona klo 18-19

Ohjaaja:Ludde Söderberg

 

PUMP

PUMP -ryhmäliikuntatunti on lihaskestävyys- ja lihasvoimaharjoittelua kuntosalilta tutuin liikkein. Lisävastuksena käytetään levytankoja ja käsipainoja. Kuuden viikon välein vaihtuva sarja. Tunti sopii kaikille!

Maanantaina kello 18–19. Ohjaaja: Anna Kallio

Torstaina kello 17.30–18.30. Ohjaaja: Suski Mantila

 

Treeniliikkeitä Anna

Treeniliikkeitä Suski

Treeniliikkeitä Anna & Suski