fbpx

Ryhmäliikunta

Power Centerin ryhmäliikunnan etäohjaukset ajalla: 6-14.4.2021

MAANANTAI 12.4., 19.4. ja 26.4.

klo 7.15-8 HIIT / Suski
(välineet: Pump-tanko ja levypainot, käsipainot ja kahvakuula)
https://teams.live.com/meet/94205733760307

klo 18-19 Niska-selkä / Piia
(välineet: jumppa- tai joogamatto)
https://teams.live.com/meet/94822556956515

 

TIISTAI 13.4., 20.4. ja 27.4

klo 7.15-8 Intervalli + Core / Anna
(välineet: käsipainot/kahvakuulat)
https://teams.live.com/meet/94280402440359

klo 18-18.55 Core + Kehonhuolto / Jukka
(välineet: jumppa- tai joogamatto)
https://us02web.zoom.us/j/81248029625?pwd=cGw3b0cwWXJHZ01ycHA4M0R4dmZDdz09
Meeting ID: 812 4802 9625
Passcode: 12345

 

KESKIVIIKKO 14.4., 21.4. ja 28.4.

klo 7.15-8 Powerbody / Suski
(välineet: Pump-tanko ja levypainot, käsipainot ja kahvakuula)
https://teams.live.com/meet/94840307719303

klo 18-18.45 45 Kehonpainoharjoittelu / Jukka (Huom! Keskiviikkona 14.4.2021 ei ole Kehonpainoharjoittelu-tuntia.)
(välineet: jumppa- tai joogamatto)
https://us02web.zoom.us/j/81248029625?pwd=cGw3b0cwWXJHZ01ycHA4M0R4dmZDdz09
Meeting ID: 812 4802 9625
Passcode: 12345

 

TORSTAI 15.4. ja 22.4.

klo 7.15-8 Intervalli + Core / Anna
(välineet: käsipainot / kahvakuula ja liukuvat sukat)
https://teams.live.com/meet/94611159433845

klo 18-18.45 Syvävenyttely / Jukka
(välineet: jumppa- tai joogamatto)
https://us02web.zoom.us/j/81248029625?pwd=cGw3b0cwWXJHZ01ycHA4M0R4dmZDdz09
Meeting ID: 812 4802 9625
Passcode: 12345

 

PERJANTAI 16.4. ja 23.4.

klo 7.15-8 Hiit / Suski
https://teams.live.com/meet/94582407253652

klo 17-18 Intervalli + Kehonhuolto / Jasmin
https://teams.live.com/meet/94186139488221

klo 18-18.45 Pilates / Jukka
(välineet: jumppa- tai joogamatto)
https://us02web.zoom.us/j/81248029625?pwd=cGw3b0cwWXJHZ01ycHA4M0R4dmZDdz09
Meeting ID: 812 4802 9625
Passcode: 12345

 

LAUANTAI 17.4. ja 24.4.

klo 10.50-11.50 Les Mills Body Combat / Suski
https://teams.live.com/meet/94576942851374

 

SUNNUNTAI 11.4., 18.4. ja 25.4.

klo 11-11.55 Core / Anna
(välineet: n. 1 kg paino ja liukuvat sukat)
https://teams.live.com/meet/94689858293299

klo 12-12.45 Harmony / Jukka
(kehonhuoltotunti, joka pohjaa tanssitekniikoihin, pilatekseen ja joogaan. Välineet: jumppa- tai joogamatto)
https://us02web.zoom.us/j/81248029625?pwd=cGw3b0cwWXJHZ01ycHA4M0R4dmZDdz09
Meeting ID: 812 4802 9625
Passcode: 12345

Me Power Centerin ryhmäliikunnassa uskomme, että parhaat ja pitkäkestoisimmat tulokset saavutetaan säännöllisesti tehtävän mielekkään harjoittelun kautta. Ilo on läsnä jokaisella ryhmäliikuntatunnillamme. Ryhmän tsemppi sekä ohjaajan tuki korostuvat tunneillamme, joten jaksat viedä treenisi loppuun asti myös vaikeimpina päivinä.
Olet tervetullut ryhmäliikuntaan sellaisena kuin olet. Motivaatio treenaukseen täytyy jokaisen löytää itse, mutta me lupaamme kannustaa sinua jokaisessa treenissä. Meidän tehtävänämme on auttaa sinua sekä saavuttamaan haluamasi tulokset että voimaan kokonaisvaltaisesti mahdollisimman hyvin.
Tervetuloa treenamaan kanssamme!

TUNTIKUVAUKSET

 

CROSS TRAINING

CROSS TRAINING on Power Centerin alakerran toiminnallisella alueella järjestettävä intensiivinen tunti. Cross training parantaa lihaskuntoasi, vahvistaa sydän- ja verenkiertoelimistön toimintaa, ja samalla poltat suuren määrän kaloreita. Tunti koostuu voima- ja intervalliosuudesta. Tunnilla jokainen asiakas harjoittelee oman voima- ja kuntotasonsa mukaisesti.

 

CORE + KEHONHUOLTO

Core-harjoitus parantaa keskivartalon lihasten voimaa sekä vahvistaa ennen kaikkea syviä vatsalihaksia. Tiukan keskikropan salaisuus on vahva korsetti, syvät vatsa- ja selkälihakset ovat kaiken liikkumisen perusta. Kohdennetuissa harjoituksissa saa vatsa- ja alaselänlihakset kyytiä kylkiä unohtamatta. Hyvän keskivartalon tuen merkitys korostuu juuri urheilusuorituksen aikana, kun kehoa kuormitetaan rajusti. Syvälle pureutuvat keskivartaloliikkeet ovat hidastempoisia, ja niiden tekeminen vaatii hyvää keskittymistä. Treeni parantaa myös tasapainoasi sekä ryhtiä. Core osion päätteeksi huollamme kehoa ja parannamme liikkuvuutta. Tunti sopii kaikille!

 

DANCE

Helppo ja hikinen tanssitunti, joka sopii kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa. Tunnilla tanssitaan useampaa eri tanssityyliä. Tärkeintä ei ole tanssitekniikka vaan yhdessä liikkuminen. Tunti alkaa lämmittelyllä, jonka jälkeen tanssitaan yhtä tai useampaa sarjaa. Tunti loppuu venyttelyihin. Tunti sopii kaikille!

 

INTERVALLI + KEHONHUOLTO

INTERVALLI + KEHONHUOLTO On tehokas kokonaisvaltainen treeni, jossa kiinnitetään erityisesti huomiota oikeisiin liikeratoihin sekä tekniikkaan. Jokainen harjoittelee omalla tasollaan sillä liikkeet suoritetaan aikaa vastaan, eikä tunti sisällä askelsarjoja. Tunnin lopuksi huolletaan kehoa. Tunti sopii kaikille!

 

JOOGA

Tunti sopii kaikille, jotka haluavat vahvistaa koko kehoa sekä lisätä notkeutta ja kestävyyttädynaamisen joogan avulla. Tunnilla harjoitellaan asanoita ja hengitystekniikkaa astanga-perinteen mukaisesti.

 

LES MILLS BODYCOMBAT®

Taistelulajien inspiroima ja motivoivan musiikin tahtiin suoritettava koko kehon kuntoharjoittelu. Tunnilla suoritettavat lyönnit ja potkut vahvistavat koko kehoa, parantavat kuntoa, sekä vahvistavat keskivartalon lihaksia. Kaikki liikkeet suoritetaan ilman kontaktia.

 

LES MILLS BODYPUMP®

Musiikin tahtiin suunniteltu voimatreeni – treeni, jossa haastat sekä itsesi että voimatasosi. Tunnin aikana treenataan läpi kaikki kehon isot lihasryhmät levytankoa apuna käyttäen. Valitset itse juuri sinulle sopivat ja omaa voimatasoasi haastavat painot.

KUNTONYRKKEILY

Kuntonyrkkeily on suosittu kuntoilumuoto, missä kohotetaan tehokkaasti sekä lihas- että aerobista kuntoa. Tunneilla opetellaan nyrk-keilyn taitoa ja poltetaan tehokkaasti rasvaa ilman kontaktia. Harjoittelu on haastavaa, kuntoa nostattavaa ja hauskaa. Tunti ei vaadi aikaisempaa kokemusta eikä varustehankintoja. Tarvittavat varusteet löytyvät salin puolesta.

 

SPINNING BASIC

Spinning basic on harjoittelua matalilla ja keskitason sykealueilla. Tunnilla liikutaan pääosin peruskestävyysalueella käyden välillä vauhtikestävyyden puolella. Tunti kehittää hyvin rasva-aineenvaihduntaa ja peruskuntoa. Tunti sopii kaikille!

 

SPINNING HIIT

Spinning HIIT-tunti on sykealueharjoittelua vauhtikestävyyden alueella. Tunti on luonteeltaan keskiraskas/raskas ja kehittää hyvin hengitys- ja verenkiertoelimistön toimintaa. Energiankulutus tunnilla on erittäin suurta ja tunti toimii hyvin myös painonhallintaa ja rasvanpolttoa ajatellen. Tunti sopii kaikille!

 

NISKA-SELKÄ TUNTI

Niska-selkä tunnilla vetristetään kireitä ja jumiutuneita lihaksia. Tunnin alussa lämmitellään kehoa dynaamisilla nivelten liikkeratoja avaavilla liikkeillä. Lihaskunto-osuus koostuu keskivartalon, niskan ja selän tukilihaksia vahvistavista harjoitteista, jotka auttavat ryhdin ylläpitämisessä. Tunnin lopussa tehdään lihaksille palauttavat sekä nivelliikkuvuuksia parantavat rauhalliset venytykset. Tunti sopii ja sitä suositellaan kaikille!