USEIN KYSYTTYÄ

Jos ostan verkkokaupasta kertakäynnin, pääsenkö heti treenaamaan?

Kyllä pääset! Voit hankkia kertakäynnin tai minkä tahansa jäsenyyden helposti lataamalla puhelimeesi POWER CENTER -Appi sovelluskaupasta ja valitse sovelluksesta haluamasi jäsenyys jonka jälkeen POWER CENTER -Appi toimii salikorttinasi ja pääset treenaamaan vaikka heti. Jäljellä olevan treeniajan näet helposti sovelluksesta.

Voinko tutustua Power Centeriin ennen kuin päätän jäsenyydestä?

Kyllä voit, lataa vain POWER CENTER -Appi puhelimeesi ja osta sovelluksesta 30 päivän edullinen tutustumisjakso tai kertakäynti. 30 päivän tutustumisjakso oikeuttaa sinut treenaamaan 30 päivän ajan rajattomasti kuntosalilla sekä ryhhmäliikunta- ja HOT-tunneilla. POWER CENTER -Appi toimii salikorttinasi.

Olen jo Power Centerin asiakas ja haluan siirtyä käyttämään POWER CENTER -Appia, miten toimin?

Lataa puhelimeesi sovelluskaupasta POWER CENTER -Appi. Vaikka olisit jo Power Centerin asiakas, sinun pitää REKISTERÖITYÄ ensimmäisellä kerralla. Pyydämme ystävällisesti huomioimaan, että rekisteröityminen täytyy tehdä täysin samoilla tiedoilla, mitkä olet antanut Power Centerin asiakasrekisteriin. Salasanaa sinulla ei tässä vaiheessa vielä ole, luot rekisteröitymisen yhteydessä itsellesi uuden salasanan. Jos et muista esimerkiksi mitä sähköpostiosoitetta olet aiemmin käyttänyt, saat sen selville Power Centerin vastaanotosta tiedustelemalla sitä aukioloaikoina tai lähettämällä sähköpostia info@powercenter.fi. Jos sinulla on käytössäsi avainlätkä ja haluat siirtyä kulkemaan POWER CENTER -Apilla, pitää avainlätkä hävittää, koska kahta kulkutunnistetta käyttävät asiakastilit lukittuvat automaattisesti. Huomaathan, että emme vastaanota vanhoja avainlätkiä, eikä avainlätkästä mahdollisesti maksettu maksu ole palautettava pantti.

Kun liityn asiakkaaksi, milloin pääsen treenaamaan?

Voit hankkia asiakkuuden helpoiten lataamalla puhelimeesi POWER CENTER -Appin sovelluskaupasta ja valitse sovelluksesta haluamasi jäsenyys, jonka jälkeen POWER CENTER -Appi toimii salikorttinasi ja pääset treenaamaan vaikka heti.

Haluan välttää laskutuslisän ja siirtyä toistuvaan korttiveloitukseen. Miten toimin?

Suosittelemme kaikille asiakkaillemme toistuvaan korttiveloitukseen siirtymistä, sillä siitä ei muodostu asiakkaalle laskutuslisää. Toistuvan korttiveloituksen toimintamalli on tuttu esimerkiksi Spotifystä, BookBeatista, Netflixistä, ym. palveluista ja velotusperiaate on tässä täysin sama.

Jos olet jäsen ja sinulla on voimassa oleva laskutussopimus, sinun tulee ensin irtisanoa nykyinen sopimuksesi ja solmia uusi sopimus toistuvaa korttiveloitusta varten. Uuden sopimuksen luot käyttäen POWER CENTER -Appin kauppaa tai kirjautumalla verkkokauppaamme nettisivujemme kautta. Mikäli maksat taloudessanne useamman jäsensopimuksen, JOKAINEN PERHEENJÄSEN TEKEE SOPIMUKSEN OMALLE HENKILÖKOHTAISELLE ASIAKASTILILLEEN (MYÖS ALAIKÄINEN). MAKSUTAVAKSI JOKAISEEN JÄSENSOPIMUKSEEN SYÖTETÄÄN SOPIMUSTEN MAKSAJAN MAKSUKORTTI. Suosittelemme ostosten tekemistä suoraan POWER CENTER -Appin kautta.

Jos haluat muokata tai vaihtaa maksukorttia, se tehdään selaimen kautta: powercenter.fi -> kirjaudu. Kirjaudu samoilla tunnuksilla kuin Power Apissa ja pääset muokkaamaan korttitietojasi tai vaihtamaan maksukorttia. Huomaathan, että maksukortin poistaminen ei katkaise jäsensopimusta. Jäsensopimukset irtisanotaan aina kirjallisesti sähköpostiosoitteeseen info@powercenter.fi. Tutustuthan huolellisesti sopimusehtoihin. Asiakkaan tulee huolehtia, että maksuvälineeksi asetetun pankki/luottokortin asetukset on asiakkaan henkilökohtaisessa verkkopankissa asetettu niin, että siltä sallitaan toistuvien verkkomaksujen veloitus. Power center ei vastaa tästä syystä päättyneiden jäsenyyksien hyvittämisestä millään tavalla.

Huom! Jäsensopimus ehdot säilyvät asiakkaalla täysin ennallaan. Uusi 24/12 kuukauden jakso ei käynnisty alusta irtisanomisehtoineen, vaan jäsenyys jatkuu siitä, mihin se on jäänyt maksutapaa vaihdettaessa, eli ainoastaan maksutapa muuttuu.

Huomiothan että laskutussopimuksen irtisanominen ennen toistuvaan korttiveloitukseen siirtymistä vaatii AINA ilmoituksen osoitteeseen info@powercenter.fi, koska laskutussopimus on irtisanottava kirjallisesti.

Voinko edelleenkin jatkaa kulkemista lätkällä?

Kyllä voit. Sinun ei tarvitse ladata POWER CENTER -Appia, vaan voit jatkaa samaan tapaan kuin ennenkin. Jos jatkat lätkän käyttöä, pääset hallitsemaan asiakastiliäsi ja selaimella osoitteesta powercenter.fi. Huomaathan ystävällisesti että emme voi taata lätkän toimivuutta koko järjestelmävaihdoksen jälkeen (31.1.2024). Suosittelemme kaikkia asiakkaita kulkemaan kuntosalille ja ryhmäliikuntaan käyttäen Power Appia. Huomaathan että lätkän käyttö ei ole mahdollista kertakävijöille,

Power Appi ja lätkä eivät myöskään toimi rinnakkain.

Jos sinulla ei ole POWER CENTER -Appia niin ryhmäliikunta- ja HOT-tunteja pääset varaamaan täältä

Mikäli et lataa POWER CENTER -Appia, vaan jatkat lätkän käyttöä ja hoidat asiakastilisi asioita sekä varauksia selaimen kautta, sinun pitää ensimmäisellä kerralla REKISTERÖITYÄ vaikka olisit jo Power Centerin asiakas. Samalla luot itsellesi uuden salasanan. Muistathan rekisteröityessäsi käyttää täsmälleen samoja tietoja, mitkä olet antanut asiakasrekisteriimme.

Meillä on ollut koko perhe samalla laskulla, miten toimimme jatkossa? ​​​​​​​

Valitettavasti jatkossa perhe/yhteislaskutus ei ole enää mahdollinen. Korttiveloituksissa voitte käyttää samaa korttia (esimerkiksi vanhemman maksukortti asetetaan maksutavaksi lapsen POWER CENTER -Appiin). Suosittelemme siis etenkin perheitä siirtymään POWER CENTER -Appiin ja toistuvaan korttiveloitukseen.

Voinko maksaa liikuntaedulla?

Kyllä voit, alla ohjeet:

Liikuntaedulla maksaminen

Jäsenyysmaksuja voit maksaa Smartumilla, ePassilla tai Edenredillä palveluntarjoajien verkkopalveluiden tai sovellusten kautta. Liikuntasaldon käsittelyaika on 1-2 viikkoa eli siirrä saldoa viimeistään 2 viikkoa ennen laskun eräpäivää. Mikäli lasku on lähetetty ennen saldon käsittelyä, hyvitys siirtyy seuraavan kuukauden laskutukseen. Mobiilimaksut voit tehdä etänä, tekemällä maksun, ja lähettämällä tiedon maksusta sähköpostilla info@powercenter.fi. Paperiset liikuntaetusetelit tuodaan Power centerin respaan sen aukioloaikoina.

Ohjeet jäsenyyden maksamiseen liikuntaedulla:

1. Kirjaudu liikuntaetujen tarjoajan verkkopalveluun tai sovellukseen.

2. Etsi palvelun käyttöpaikoista Power Center

3. Määritä haluamasi maksettava summa. (Voit siirtää kerralla saldoa useamman kuukausimaksun edestä, jolloin lataamaasi saldoa käytetään tuleviin jäsenmaksuihisi niin kauan kun saldoa riittää).

4. Lähetä siirrosta sähköpostia osoitteeseen info@powercenter.fi, jonka käsittelemme 1-2 viikon kuluessa. Siirtämäsi saldo kohdistuu automaattisesti seuraavaan laskutettavaan jaksoon käsittelyajan jälkeen. Voit myös tehdä latauksen Power Centerin vastaanotossa sen aukioloaikana, jolloin lisäämme edun tilillesi välittömästi.

Vuosikortin, aikakortin- tai kertakortin maksaminen liikuntaedulla:

Mikäli haluat ostaa vuosikortin tai muun määräaikaisen kortin tai kertakortin, voit maksaa suoraan verkkokaupassa Smartumilla tai ePassilla. Mikäli liikuntaetua ei ole tarpeeksi, loppusumman voit maksaa muulla maksuvaihtoehdolla.

Mikäli käytössäsi on Edenred, maksu tapahtuu seuraavasti:

1. Kirjaudu Edenred verkkopalveluun tai sovellukseen.

2. Etsi palvelun käyttöpaikoista Power Center

3. Määritä haluamasi maksettava summa ja lisää viestikenttään mihin haluatte oston käyttää.

4. Lähetä siirrosta sähköpostia osoitteeseen info@powercenter.fi, jonka käsittelemme 1-2 viikon kuluessa. Siirtämäsi saldo kohdistuu automaattisesti seuraavaan laskutettavaan jaksoon käsittelyajan jälkeen. Voit myös tehdä latauksen Power Centerin vastaanotossa sen aukioloaikana, jolloin lisäämme edun tilillesi välittömästi.

Jos et ole vielä vieraillut Power Centerillä, muistathan rekisteröityä!

En ole antanut Power Centerille sähköpostiosoitettani, miten laskutus toimii jatkossa? ​​​​​​​

Jos et ole antanut Power Centerille sähköpostiosoitettasi, ja sinulla on laskutussopimus, tulee laskun lähetystavaksi automaattisesti paperilasku. Uusille laskutusasiakkaille 1.2. 2024 alkaen paperilaskun laskutuslisä on 7,00 € / lasku ja sähköpostilasku tai e-laskun laskutuslisä on 5,00 € / lasku. Ystävällisesti pyydämme huomioimaan, että emme tee enää uusia laskutussopimuksia 1.2.2024 jälkeen, kuin ainoastaan todella painavasta syystä. Kaikki uudet 4 viikon välein maksettavat määräaikaiset tai ilman sitoutumista olevat jäsenyydet vaativat toistuvan korttiveloitussopimuksen tekemistä.

POWER CENTER -Appi on ilmainen ja toistuvasta korttiveloituksesta ei peritä lisämaksua.

Olen uusi jäsen kuntosalilla, saanko harjoitteluun apua? ​​​​​​​

Kyllä saat! Rekisteröityneenä asiakkaana saat pääsyn OmaPower- sovellukseen ja pääset valikoimaan itsellesi mieleisen valmennuksen. Jos tarvitset apua esimerkiksi tekniikoissa, voit ostaa Personal trainer demo- ohjauksen tai Personal training ohjauksia.

Onko Power Centerillä ikärajaa? ​​​​​​​

12-vuotiaat ja sitä nuoremmat voivat käydä harjoittelemassa ainoastaan huoltajan kanssa, jolloin molemmilla pitää olla oma voimassa oleva pääsyoikeus salille. Huomioithan että alle 15-vuotiaat eivät voi rekisteröityä Power Centerin asiakkaiksi ilman huoltajan suostumusta. Alle 15-vuotiaiden henkilötiedot kirjataan asiakasrekisteriin vain huoltajan luvalla. Alle 18-vuotiaan 12 tai 24 kk jäsenyydet allekirjoittaa aina huoltaja. Alle 18-vuotias harjoittelee kuntosalillamme aina huoltajan vastuulla. Lisätiedot info@powercenter.fi. Kun luot POWER CENTER -Appiin alaikäisen jäsenyyttä ja valitset toistuvan korttiveloituksen, on maksukortin on oltava huoltajan.

Mitä jos hävitän kulkutunnisteen? ​(lätkä, käytössä vain vanhoilla asiakkailla)

Uusi kulkutunniste kadonneen tilalle maksaa 15,00 € ja sen voi ostaa Power Centerin vastaanotosta sen aukioloaikana. Voit myös ladata POWER CENTER -Appin ja käyttää sitä maksutta salikorttinasi.

Voinko pitää taukoa Power Centerin jäsenyydestä? ​​​​​​​

Tauotus on mahdollista vain varusmiepalvelua suorittaville tai vakavan sairauden johdosta. Lisätietoa saat info@powercenter.fi tai sopimusehdoistamme.

APUA POWER APIN KÄYTTÖÖN


Yleisimmät pikaratkaisut POWER APIN ongelmatilanteisiin

  • Tarkista, että puhelimessa on viimeisin versio sovelluksesta. Jos puhelimessa ei ole automaattiset sovelluspäivitykset päällä, niin sovellus tulee päivittää käsin sovelluskaupasta.
  • Tarkista, että puhelimessa on käyttöjärjestelmäpäivitykset asennettuna viimeisimpään Android / iOS versioon.
  • Tarkista, että puhelimessa on sijaintipalvelut päällä.
  • Tarkista, että puhelimessa on bluetooth päällä.
  • Tarkista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintipalveluja.
  • Tarkista, ettei puhelimessa ole päällä VPN-sovellusta (nämä ovat toisinaan häirinneet sovelluksen toimintaa).



Mikäli mikään yllä olevista toimenpiteistä ei auta, niin voit kokeilla myös seuraavia:

  • Sulje sovellus ja käynnistä se uudelleen.
  • Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu uudelleen sisään.
  • Poista sovellus ja asenna se puhelimeesi uudelleen.


Jos vieläkään sovellus ei toimi, ole yhteydessä Powerin asiakaspalveluun info@powercenter.fi​​​​

Kirjautuminen

Miksi sovellus kirjaa minut välillä ulos itsestään?

  • Sovellukseen tehdään päivitys aina silloin tällöin. Kun puhelin päivittää sovelluksen sovelluskaupan kautta, kirjaa sovellus käyttäjän ulos. Tällöin käyttäjän pitää kirjautua itse takaisin sisään.


Miksi en pääse kirjautumaan sisään sovellukseen?

  • Tarkistathan, että olet varmasti kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein, samoin salasanan.
  • Sisäänkirjautumisessa toimii sama sähköpostiosoite, minkä olet syöttänyt rekisteröityessäsi, joten jos rekisteröitymisessä on sähköpostiosoitteeseen tullut kirjoitusvirhe, pitäisi tämä sama kirjoitusvirhe toistaa sisäänkirjautumisessa.
  • Tarvittaessa tilaa salasanan uusintalinkki.
  • Tarvittaessa voit pyytää Power Centerin asiakaspalvelua tarkastamaan järjestelmästä sähköpostiosoitteen, jolla olet rekisteröitynyt.


Kulkuoikeudet ja ilmoittautumiset


Miksi sovelluksessa lukee "Kulkuoikeutesi on päättynyt", vaikka olen maksanut laskuni.

  • On mahdollista, että juuri suorittamastasi maksusta ei ole maksunvälittäjän toimesta vielä kirjautunut maksusuoritusta järjestelmään. Tässä saattaa toisinaan olla viivettä, etenkin MobilePay-maksuissa.


Oven avaaminen


Yritän avata ovea sovelluksella, mutta se ei onnistu.

  • Oven avaaminen onnistuu, kun puhelin paikantaa itsensä kuntosalin alueelle ja onnistuu ottamaan bluetooth-yhteyden oven läheisyydessä olevaan vastaanottimeen.
  • Tarkistathan, että sinulla on puhelimessasi sijaintipalvelut päällä ja olet sallinut sovellukselle oikeuden käyttää tarkkaa sijaintipalvelua. Tarkistathan myös, että bluetooth on päällä.
  • On havaittu, että esim. F-Securen VPN-sovellukset saattavat häiritä sovelluksen toimintaa, joten tarvittaessa kytke myös VPN-sovellus pois päältä.


Laskutus


Maksoin laskuni juuri äsken, mutten pääse salille sisälle?

  • Kulkuoikeus on aktiivinen sovelluksessa, kun maksu / lasku on maksettu. Mikäli et siis pääse salille, tarkistathan, että olet maksanut laskusi.
  • Mikäli olet ostanut kertakäynnin, niin joissain tapauksissa maksut kirjaantuvat maksetuiksi viiveellä. Tätä viivettä on havaittu etenkin MobilePay-maksuissa, joissa viive voi olla jopa useita tunteja.


Ilmoitukset


Miksi en saa ilmoituksia / ilmoitukset ei toimi?

  • Tarkistathan, että olet antanut sovellukselle luvan ilmoituksille ja push-viesteille.
  • Sovelluksen ilmoitusasetukset löydät sovelluksesta oman profiilisi takaa.
  • Puhelimen push-asetukset:


Android

  • Asetukset Sovellusasetukset etsi haluttu sovellus Sovelluksen käyttöoikeudet Ilmoitukset Näytä ilmoitukset Kyllä
  • Huomiona, että Android-käyttöjärjestelmäversioita on monia, joten monissa puhelimissa tämä polku asetukseen voi olla erilainen.


iPhone

  • Asetukset Etsi haluttu sovellus Ilmoitukset Salli ilmoitukset


MobilePaylla maksaminen ei onnistu

  • MobilePay toimii maksutapana kolmannen osapuolen (maksuvälittäjän) palvelussa (Paytrail / VismaPay). Sovelluksen kautta ostoksen suorittaminen tapahtuu InAppBrowserissa sekä tässä kolmannen osapuolen palvelussa, joilla yhdessä toimiessaan on teknistä yhteensopivyysongelma MobilePayn kanssa. Tämä ongelma koskee vain Android käyttäjiä.
Valitettavasti tälle ei nykyisillä teknologiaratkaisuilla ole ratkaisua olemassa.


Sovelluksen epänormaali toiminta


Sovellus ilmoittaa "Puuttuvia parametrejä. Ole hyvä ja laita tukeen viesti".

  • Tämä ongelma on tiedossa, mutta emme ole saaneet selville sen aiheuttajaa. Ongelman on todettu korjaantuvan kuitenkin aina sillä, että sovelluksesta kirjautuu ulos ja uudelleen sisään.


Kun sovelluksen avaa, tulee vain musta ruutu ja virheviesti"Application error..."

  • Tämä ongelma liittyy Huawein puhelimiin, joissa sovellus ei enää toimi. Syynä tähän on se, että Huawein laitteissa eivät enää toimi Googlen palvelut, jonka teknologioihin sovellus Android puhelimissa syvästi nojaa.


Ryhmäliikunta- tai HOT-tunneille ilmoittautuessa lukee "Ei oikeutta ilmoittautua"

  • Mikäli asiakkaalla on ilmoittautumiseen oikeuttava kulkuoikeus voimassa ja laskut maksettuna ja tämä virhe ilmenee, kannattaa ensimmäisenä kirjautua sovelluksesta ulos ja takaisin sisään. Tämän pitäisi korjata ongelma. Jos ongelma ei korjaannu tällä, ole yhteydessä info@powercenter.fi

Mistä tiedän onko vika vain omassa puhelimessani vai onko kyseessä laajempi toimintahäiriö sovelluksessa?


Usein ja todennäköisimmin syy applikaation toimimattomuuteen löytyy käyttäjän omasta puhelimesta. Jossain tilanteissa voi olla kyseessä laajempi toimintahäiriö, jolloin ongelma koskee samaan aikaan useita käyttäjiä. Mikäli olet tutustunut yllä oleviin pikaohjeisiin sekä FAQ-kysymyksiin ja todennut ettei toimimattomuus johdu niistä, voit olla yhteydessä info@powercenter.fi tai asiakaspalveluumme sen aukioloaikoina. Pyrimme myös tiedottamaan asiakkaitamme, mikäli kyse on laajemmasta toimintahäiriöstä.