MIKSI POWER CENTERIN ILMAINEN APPLIKAATIO KANNATTAA LADATA JA REKISTERÖITYÄ KÄYTTÄJÄKSI?

Power Center- applikaatio mahdollistaa kirjautumisen kuntosalillemme ja ryhmäliikuntoihin ilman erillistä kulkutunnistetta.

Applikaation kautta voit jatkossa varata kätevästi ryhmäliikuntatunnille paikan tai perua sen tarpeen tullen. Sovellus mahdollistaa myös mm. omien yhteystietojen päivittämisen, yhteydenotot asiakaspalveluumme, Powerin ajankohtaisten artikkelien lukemisen, tärkeiden push-viestien vastaanottamisen ja paljon muuta!


HUOM! KUN LATAAT POWER CENTER APPLIKAATION:


• Vaikka olisit jo Power Centerin jäsen, on sinun REKISTERÖIDYTTÄVÄ ensimmäisellä kerralla.

• Huomioithan, että rekisteröitymisvaiheessa sinun tulee syöttää etenkin etu- ja sukunimesi sekä sähköpostiosoite täysin samalla tavalla, kuin ne ovat jo järjestelmässämme. Mikäli näin ei ole, syntyy niin kutsuttu duplikaatti, eli kaksoiskappale omasta asiakkuudestasi. Asiakaspalvelumme kautta duplikaattien yhdistäminen sujuu järjestelmätyökalun avulla helposti, mutta tämä tarkoittaa aina pientä viivettä siihen, että puhelinsovellus toimii käytössäsi täysin oikein ja kulkulupa kuntosalillemme on olemassa.

• Sovelluksessa voi näkyä aluksi väliaikainen sopimuksen päättymispäivämäärä (esimerkiksi 30.10.), joka korjaantuu automaattisesti ilman, että käyttökatkoa syntyy.


Yleisimmät applikaatioon liittyvät ongelmat:


PIKARATKAISUJA:

1. Tarkista, että puhelimessasi on asennettuna viimeisin Android / iOS -käyttöjärjestelmän versio.

2. Tarkista, että puhelimessasi on sijaintipalvelut päällä.

3. Tarkista, että puhelimessasi on bluetooth päällä.

4. Tarkista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintipalveluja.

5. Tarkista, ettei puhelimessasi ole päällä VPN-sovellusta (nämä ovat toisinaan häirinneet sovelluksen toimintaa).


Mikäli mikään yllä olevista toimenpiteistä ei auta, niin voit kokeilla myös seuraavia:

1. Sulje sovellus ja käynnistä se uudelleen.

2. Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu uudelleen sisään.

3. Poista sovellus ja asenna se puhelimeesi uudelleen.

Jos sovellus ei toimi edelleenkään, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme!


Kirjautuminen


MIKSI EN PÄÄSE KIRJAUTUMAAN SISÄÄN SOVELLUKSEEN?

• Tarkistathan, että olet varmasti kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein, samoin salasanan. Sisäänkirjautumisessa toimii sama sähköpostiosoite, jonka olet syöttänyt rekisteröityessäsi.

• Tarvittaessa tilaa salasanan uusintalinkki.

• Tarvittaessa voit pyytää kuntosalisi asiakaspalvelijaa tarkastamaan järjestelmästä sähköpostiosoitteen, jolla olet rekisteröitynyt.


MIKSI SOVELLUS KIRJAA MINUT ULOS VÄLILLÄ ITSE?

Sovellukseen tehdään päivitys aina silloin tällöin. Kun puhelin päivittää sovelluksen sovelluskaupan kautta, kirjaa sovellus käyttäjän ulos. Tällöin käyttäjän pitää kirjautua itse takaisin sisään.


Oven avaaminen


YRITÄN AVATA OVEA SOVELLUKSELLA, MUTTA SE EI ONNISTU

• Jotta oven avaaminen onnistuu, puhelimen täytyy paikantaa itsensä oven läheisyyteen ja onnistua ottamaan bluetooth-yhteys oven tai portin läheisyydessä olevaan vastaanottimeen.

• Tarkistathan, että sinulla on puhelimessasi sijaintipalvelut päällä ja olet sallinut sovellukselle oikeuden käyttää sijaintipalveluita. Tarkistathan myös, että bluetooth on päällä.

• On havaittu, että esim. F-Securen VPN-sovellukset saattavat häiritä sovelluksen toimintaa, joten tarvittaessa kytke myös VPN-sovellus pois päältä.


Kulkuoikeudet ja kirjautuminen


MIKSI SOVELLUKSESSA LUKEE "KULKUOIKEUTESI ON PÄÄTTYNYT", VAIKKA OLEN MAKSANUT LASKUNI?

On mahdollista, että juuri suorittamastasi maksusta ei ole maksunvälittäjän toimesta vielä kirjautunut maksusuoritusta järjestelmäämme. Tässä saattaa toisinaan olla viivettä, etenkin MobilePay-maksuissa.


MIKSI EN PÄÄSE ILMOITTAUTUMAAN RYHMÄLIIKUNTATUNNILLE, VAIKKA MINULLA ON AKTIIVINEN JÄSENYYS?

• Tarkistathan, että olet maksanut kaikki laskusi ja että sinulla ei ole mahdollisia jäähyjä päällä, johtuen vahvistamattomista ryhmäliikuntailmoittautumisista. Nämä pystyt tarkistamaan asiakaspalvelustamme.

• Tarkista myös, ettei sinulla ole jo päällekkäinen ilmoittautuminen toiselle ryhmäliikuntatunnille.


Laskutus


MAKSOIN LASKUNI JUURI ÄSKEN, MUTTA EN PÄÄSE SALILLE SISÄLLE

Mikäli olet ostanut kertakäynnin, niin joissain tapauksissa maksut kirjaantuvat maksetuiksi viiveellä. Tätä viivettä on havaittu etenkin MobilePay-maksuissa, joissa viive voi olla jopa useita tunteja.


Ilmoitukset

MIKSI EN SAA ILMOITUKSIA SOVELLUKSEEN?

• Tarkistathan, että olet antanut sovellukselle luvan ilmoituksille ja push-viesteille.

• Sovelluksen ilmoitusasetukset löydät sovelluksesta oman profiilisi takaa.


Puhelimen push-asetukset:


Android: Asetukset → Sovellusasetukset → etsi haluttu sovellus → Sovelluksen käyttöoikeudet →

Ilmoitukset → Näytä ilmoitukset → Kyllä

Huomioithan, että Android-käyttöjärjestelmäversioita on useita, joten monissa puhelimissa tämä polku asetukseen voi olla hieman erilainen.


iPhone: Asetukset → Etsi haluttu sovellus → Ilmoitukset → Salli ilmoitukset